18 Eylül 2009 Cuma

12 yorum:

  1. burası niye bu kadar karanlık. döne döne kendime çırpıyorum ya .))

    YanıtlaSil
  2. Ekmekçikız bloğuna bıraktığın yorumdan sonra merak ettim.Asayiş berkemal mi?

    YanıtlaSil
  3. merhaba sarya bloguma bıraktığın yorum için teşekkür ederim bizim evde ballı şeyler çok sevilmediğinden henüz bir tarifim yok ama tariflerine güvendiğim bir iki arkadaşımın linklerini vereyim incele tatlım

    http://www.cafederins.com/2009/08/balli-kek-honey-cake.html

    http://pembetatlar.blogspot.com/2010/08/ball-kaymakl-elma-tatls.html

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir yazı olmuş tebrikler ben de görmüyorum artık ;p

    YanıtlaSil
  5. Arada ses ver merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Hayatım senin gibi salaklarla mücadele etmekle geçti...

    Salak, benim gibisine değil, senin gibi kafa yerine koyun kellesi taşıyana denir...

    Bıktık sizden !

    YanıtlaSil
  7. Bugün bloguma sizin tarafınızdan güzel samimi bir yorum yapıldı..bloğunuza hemen bakmak istedim ancak bişeyler göremedim yardımcı olabileceğim bir şey varsa bana yazabilirsiniz degmesinyagliboya@gmail.com
    Sevgiler.

    YanıtlaSil